$( "a:contains('Home')" )[0].innerText = "Главная"

Завершено 5-й етап реалізації 7-етапного проєкту компанії «Нова пошта»

  • Главная
  • /
  • Завершено 5-й етап реалізації 7-етапного проєкту компанії «Нова пошта»
фото компании новая почта - партнера и клиента стратегический партнер днепр

На фінішну пряму вийшли консультанти «ІТ-Партнер Дніпро» та аналітики компанії «Нова пошта» у реалізації проєкту з розробки та впровадження основних операційних стандартів та основних операційних бізнес-процесів з використанням програмного продукту «Business Studio».

У березні поточного року 36 фахівців компанії були навчені управлінню процесами, моделювання архітектури своєї компанії, використання програми «Business Studio».

А до 1 листопада Компанія вже розгорнула HTML-публікацію з базою знань, у якій співробітники знайомляться з моделлю діяльності компанії та знаходять відповіді на запитання: що робити? як робити? навіщо робити? за допомогою яких інструментів та механізмів, і в якому довкіллі досягати заявлених результатів діяльності?

Розроблено та змодельовано процеси обслуговування клієнтів, інноваційних терміналів, логістики.

Розроблено шаблони документів, що автоматично формуються: Стандартна операційна карта для виконавців, Стандартна операційна процедура для технологів і економістів, Стандарт організації управління, Стандарт організації середовища та інші необхідні документи для стандартизації та уніфікації виконання процесів.

Департамент персоналу, крім автоматично формованих Положень про підрозділи та посадових інструкцій, отримав дієвий інструмент, що дозволяє своєчасно реагувати на зміни процесів та можливість проведення навчання.

Сказати, що це було легко – ні! Проєкт зажадав від співробітників компанії напруженої інтелектуальної діяльності протягом 8 місяців: застосування нових знань про управління процесами, використання двох нотацій моделювання, проведення інтерв’ювання, моделювання технології.

У процесі реалізації проєкту було створено процесний офіс, який і став акумулятором нових знань та нових практик.
Попереду нові горизонти щодо реалізації проєкту та впровадження управління процесами у кожному підрозділі.