Balance Score Cards
Ціль:
Підвищити загальну ефективність бізнесу шляхом впровадження системи управління на основі ключових показників ефективності (KPI – Key Performance Indicator).
Зміст роботи:
• Стратегічний аналіз та визначення стратегічного фокусу компанії;
• Визначення стратегічних цілей розвитку компанії та побудова стратегічної карти;
• Розробка ключових показників ефективності (KPI) компанії, її функціональних підрозділів та основних співробітників;
• Побудова системи мотивації персоналу з урахуванням досягнення KPI;
• Розробка системи збору вихідних даних, розрахунку та аналізу KPI у MS Excel;
• Опис та формалізація системи збору та аналізу даних, необхідних для розрахунку KPI;
• Формування у персоналу, який бере участь у проєкті, знань та навичок, необхідних для успішного використання BSC.
Формат проєкту:
Проєкт відбувається у форматі процесного консалтингу:
розробку продуктів проєкту веде спільна група, сформована із ключових співробітників компанії та зовнішніх експертів.
Результат робіт з розробки та впровадження BSC:
• Стратегічна карта цілей та KPI компанії, її підрозділів та ключових співробітників;
• Цільові значення KPI: динаміка зростання (скорочення), граничні відхилення;
• Формалізована система збору та аналізу даних для розрахунку значень KPI;
• Програма першочергових заходів щодо досягнення цільових значень KPI на рік;
• Система мотивації персоналу з урахуванням досягнення ключових показників ефективності;
• Програмне забезпечення розрахунку та аналізу системи KPI у MS Excel з інтегрованим бонус-калькулятором;
• Детально прописана технологія розробки та тиражування BSC;
• Міжфункціональна команда «носіїв» повного комплексу знань та навичок із розробки та застосування BSC;
• Підвищення лояльності персоналу компанії за рахунок формування культури загальних компетенцій.