Мета:
Підвищення результативності управлінських рішень, що базуються на об’єктивному аналізі стану підприємства.
Користувачами системи моніторингу є власники компанії в будь-якій галузі, топ-менеджери і керівники підрозділів різних рівнів, кожен з яких відповідає за свій напрямок і має свій набір показників.
Зміст роботи:
Аналіз основних бізнес – процесів і формування наборів показників:
• показників операційної діяльності підприємства;
• прибутковості товарного портфеля підприємства;
• ефективності використання активів і капіталу;
• інших показників діяльності;
• розробка методики аналізу діяльності підприємства;
• формування набору контрольних карт показників діяльності;
• формування розрахункової моделі показників, прив’язка до вивантаження даних з облікової системи та системи планування;
• розробка інструкції по роботі з автоматизованою системою діагностики і моніторингу.